باربری مشهد به نهبندان | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به نهبندان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بیرجند - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری - دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه - قائن - طبس - فردوس  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به نهبندان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بیرجند - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری - دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه - قائن - طبس - فردوس ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر نهبندان
نهبندان یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی می باشد که به دلیل قرارگیری در مجاورت کویر در دشتی وسیع قرار دارد و به عنوان نگین کویر ایران شناخته شده است.شهر نهبندان را با آسباب های معروف آن می شناسند و علاوه بر آن آثار تاریخی ارزشمندی در این شهر وجود دارد. 
جاهای دیدنی نهبندان
آبشار گنده گاو

در استان خراسان جنوبی، شهرستان نهبندان، بخش شوسف و در منطقه چاه دراز قرار گرفته است. این آبشار که یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان نهبندان است توانسته است طبیعت بسیار زیبا و دیدنی را به ارمغان آورد. آبشار گنده گاو در منطقه ای نسبتا کوهستانی و سرسبز واقع شده است. یا توجه به کویری بودن منطقه نهبندان، حضور این آبشار روح تازه ای به این منطقه بخشیده است و توانسته توجه گردشگران را به خود جلب نماید.
قلعه شاهدژ
قلعه شاهدژ یکی از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی و از جاهای دیدنی نهبندان است که در ۶ کیلومتری شرق نهبندان و ابتدای جاده‌ی نهبندان به زابل واقع شده است. باربری مشهد به نهبندان -  این قلعه در نزدیکی روستای خوانشرف و در ارتفاع ۱۴۱۰ متری از سطح دریای آزاد قرار دارد. قلعه شاهدژ در فضای وسیع قله کوهی منفرد که از اطراف به دشت‌های باز و وسیع و روستای خوانشرف اشراف دارد، قرار گرفته است و به نام‌های شاهدژ و قلعه شاهی از آن یاد می شود. در این قلعه، حوض انبارهای متعددی نیز برای ذخیره‌ی آب باران تعبیه شده است. یکی از این حوض انبارها به‌صورت پلکانی ایجاد شده و به صورت آب تصفیه‌کن عمل می‌کرده است؛ که این خود یکی از زیبایی ها و شگفتی های این قلعه به شمار می اید
ریگ یلان از جاهای دیدنی نهبندان
ریگ یلان یکی از حیرت‌ انگیزترین بیابان‌های جهان و مقصدهای کویرگردی ایران است و هرچند هنوز اثبات نشده گرم‌ترین هوای زمین را دارد، ولی ناسا اثبات کرده که گرم‌ترین دمای سطح زمین را دارا است. همچنین، بلندترین تپه‌ های ماسه‌ ای دنیا با بیش از ۴۷۵ متر ارتفاع نسبی در ریگ یلان وجود دارد.

آسیاب‌ های بادی نهبندان
آسیاب‌ های بادی نهبندان در دو طبقه ساخته شده‌اند. طبقه فوقانی به بزرگ‌ترین قطعات آسیاب اختصاص داشته و طبق هم‌کف نیز شامل انبارهای نگهداری آرد و گندم بوده است. در طراحی بنای این آسیاب‌ها از نقشه آسبادهای سیستان استفاده کرده‌اند و به‌دلیل نوع کاربری خود، فاقد تزیینات و کاملا ساده هستند.
موزه مردم‌شناسی
این موزه در خانه سالاری از خانه‌های تاریخی زیبای شهر نهبندان و در داخل بافت تاریخی این شهر واقع شده است که دارای وسعتی حدود ۱۸۰۰ متر‌مربع می‌باشد و از جاهای دیدنی نهبندان است. باربری مشهد به نهبندان - خانه سالاری از نوع خانه‌های دو ایوانی است و با توجه به سبک معماری موجود، این خانه در اواخر دوره قاجار ساخته شده و در دوره‌های بعد الحاقاتی به آن افزوده گردیده است. 
کلوتهای گلی نهبندان
حدود ۱۰ کیلومتر پس از نهبندان به سمت شهداد کوه‌هایی در دو طرف جاده نمایان می‌شود که به کوه‌های مینیاتوری یا مریخی معروفند. این کوه‌های زیبا از نوع رسوبی هستند و به علت فرسایش سریع در برابر باد و باران به شکل دندانه دندانه و پر از لبه‌ها و چاک‌های مکرر در آمده‌اند که بومیان این منطقه به سبب شکل غیر عادیشان از آن‌ها با عنوان کوه‌های مریخی نیز یاد می‌کنند.
رنگ کوه میان طوسی و سفید با واریزه‌های بسیار در پای آن وجود گرما و حرارت، مناظری رویایی و تخیلی را در ذهن بیننده پدید می‌آورد و باعث شده تا این جاده به یکی از زیباترین مناطق ایران تبدیل شود. کوه‌های مخروطی مریخی از یک سو و ماسه‌های شنی بیابانی از سوی دیگر در کویر لوت نهبندان واقع شده است. این کوه‌ها در زمان گذشته به زیر خروارها خاک مدفون بوده و امروز با گذشت زمان مشاهده می‌شوند. در اثر تغییرات جوی و آب و هوایی و باران‌‌های موسمی، خاک‌ها از روی آن‌ها به دامنه‌ها ریخته شده و چهره اصلی این کوه‌ها نمایان شده است.
باربری مشهد به نهبندان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به نهبندان - بیرجند - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری - دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه - قائن - طبس - فردوس  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به نهبندان،حمل بار از مشهد به نهبندان ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: